och vi tog om å om å om å om åh om igeeen

Halloj! Blev så himla sugen på att börja skriva igen efter att Nathalie startade upp en ny blogg igår om sin lilla dotter Malou som ni kan läsa här; http://minbebis.com/blogg/nathawallin/ 
Nu har ju inte jag något sött litet underverk att skriva om men får väl skriva så gott det går och jag gör det ju främst för min egen skull! Sen kan jag ju faktiskt skriva om andras små prinsessor och prinsar då jag har 2 av mina närmaste vänner som fått barn, dels Nathalies och Ronnys Malou som är 5 månader nu och Emelie och Mattias som är nyblivna föräldrar till en liten buse bara drygt en vecka gammal:)
Sitter just nu på jobbet, redan hunnit dra i mig 2 koppar kaffe och stammisarna trillar in eftersom. Idag är det jag som har gjort V4-an kan ju hoppas på att man sätter den, men hästar fungerar lite som människor lite oberäkneliga ibland och alla hästar är inte riktigt i hagen;)
Tycker synd om alla som ska vara ute i detta kalla väder idag, hemma hade vi -30 imorse. Inte mänskligt enligt mig. Vet inte om +40 var så mänskligt heller iof, att det aldrig kan få vara lagom?
Imorse var Fröken Eriksson ute och varmkörde bilen och höll på skrämma livet ur mig med sin tutning :P Hon plockade upp mig och vi hann med en liten snackis innan båda skulle börja jobba!
Är så glad dagar som dessa att jag har ett jobb att gå till och att jag har ett inomhus jobb;) Har jobbat rätt mycket sista tiden, men det är skönt för hade jag suttit hemma hade jag klättrat på väggarna! Det var faktiskt ett av mina kriterier, om jag skulle komma tillbaka och bo hemma igen här i Strömsund, att jag skulle ha ett jobb att gå till och det gjorde ju sig själv, när jag redan på Cypern blev erbjuden att börja här på Tobaks:) 

Nu inväntar jag min kompanjon Mia! Ha en bra dag allesammans och på återsende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0