Vill gärna se ljuset i tunneln

Sitter och kikar pensionärsjävlar med mamma och pappa,
"Ja de gällde en analblekning, ahh precis
Ja du vet det är frugan hon vill gärna se ljuset i tunneln så att säga!"
Lika kul att se hur folk reagerar som att se dessa pensionärer "göra bort sig". Synd att svenskar är så tråkiga och bara stirrar och säger inte ett ord :P

Idag har jag jobbat några timmar, var otroligt lugnt men skönt! Åkte hem och tog mig en tupplur och sedan dess har jag hunnit med en promenad, ätit och sett tv :)
Nu blir det plugga, konstigt nog så går det alltid mycket bättre på nätterna. Nattuggla!

Ska försöka lägga upp lite bilder, här är en från balen på mig och bästaste Maxen:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0