Jag ska lära dig allt jag kan!

Kom hem för ett tag sen, har varit hos mormor och morfar och hälsat på! Vi har grillat ute på vedbacken och haft det mysigt. Gör mig alltid på så mycket bättre humör att få åka dit på helgerna.. och morfar, finaste morfar gör mig så glad för varje gång han säger att han tycker de är så roligt att jag kommer och hälsar på och sen säger han efter ett tag, "du kom väl o häls på oss nå mer?" :) Tror att den jag är mest lik av alla är nog faktiskt morfar. På många olika sätt, det var han som lärde mig sjunga när jag var liten, kanske den största gåvan jag fått av någon. De flesta fina minnen sen jag var liten kommer från Nordsjö och Storfinn med honom. Han lärde mig att ha lika stor respekt för djur som för människor. Att inte ta skit från andra, utan stå på sig för det man vill och det man tror på. Va lite full i fan helt enkelt! Morfar är bäst och det kommer han alltid vara! 
Så tacksam att få ha dom i mitt liv! 


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0