Saker och ting har sin tid!

Yassou!
Tror jag måste börja skriva lite igen, känns som det behövs!
Kan säga att detta känns som ett prov som jag gett mig in på, ett test för att se hur mycket man klarar.
Jobbet går galant med vissa små undantag då, men värre är det med skolan. Blir inte mycket gjort där inte och hur mycket jag än schemalägger vad jag ska göra dag för dag så blir inget gjort. Finns så mycket annat roligare man kan hitta på och finns de tillfälle så tackar ju inte jag nej till att dra iväg, hälsa på folk och ha en rolig helg! Göra nånting helt annat än vad jag borde.
Saken är den att jag har alltid varit van att jag kan åka och göra vad jag vill, när jag vill och att inte kunna göra det de är ett prov bara det i sig.

Fick nyss ett samtal av Titti, hon om någon kan verkligen göra en på bättre humör och peppa en!
Näe nu så ska jag sätta mig ner försöka skriva lite på en uppsats som egentligen skulle varit inlämnad idag men saker och ting får ta sin tid helt enkelt!
Andio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0