Moff-hulda!

Ja herregud, jobbat idag ganska lugnt ändå för att vara fredag! Jag och Mia tog och beställde mat för en gångs skull, enchiladas blev det. Vilket jag inte ätit på 2 år tror jag :O Mumms var det och nyss bjöd mamma på lasagne, riktig svullar-dag med andra ord! Moff-hulda!
Efter jobbet var jag iväg och hälsade på hos Jonas med några av grabbarna från bygg! Blev riktigt sugen på att gå ut och klä mig i en fin 50-tals klänning jag med men icke sa nicke, blir inte av. Det kom jag på efter 2 klunkar öl, så satte mig i bilen åkte, hem och nu ska jag försöka plugga! Det är religion som gäller hela natten! Det här SKA bli klart nu säger jag bara! Satsar på att kunna pricka av 2 saker på listan, som ska vara inlämnade innan jag lägger mig!
Bäst att jag börjar känner jag!
Andio!

Bjuder på en bild från vårat 50-dagars för exakt 2 år sen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0