I can finally see

Idag kändes allt bättre, gjorde ett riktigt schema igår innan jag la mig som jag verkligen ska följa nu! Så nu en stund och imorgon ska jag sitta och plugga. Är ledig imorgon så det känns bra, kan jag ägna hela dagen åt pluggande för en gångs skull!
Började 11 idag, så fick sovmorgon. Jag och mamma åkte upp och hälsade på Elsa på Näva innan :) Ett kärt besök, så roligt att få träffa henne och till min stora förvåning pratade vi om allt möjligt bl.a. Cypern och hon kom ihåg allt. Ibland kom det upp annat men det gjorde inte så mycket för det var bara så oerhört fint att se henne och höra att hon tänkt på mig och på oss! <3 Lovade att jag i påsk skulle komma med bullar och kaffe till henne :)
Var sen iväg och jobbade, var jag som stängde idag. Ganska skönt faktiskt. Åkte hem direkt och sen dess har jag rensat ur hela min garderob så nu är den ganska tom men den ska fyllas upp, när jag väl fått ordning på alla kläder som ligger överallt just nu.

Sen tycker jag faktiskt att jag inte ska behöva hoppas eller göra så mycket, för nu är det faktiskt min tur. Det bara är så! Slänger in en jättefin låt med Owl City som jag nyss hörde, och såklart får Wall-E va med :D
Andio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0