Back in action för en andra gång!

Ja första gången gick det ju inte så bra men nu är jag här igen! Jag är lat det är det som är problemet, eller kanske inte det heller jag har haft massa att göra och när jag inte haft det så känns det som att jag måste plugga istället men det är inte vad jag gör kan jag lova! För då skulle jag inte sitta här med läxor upp över öronen. Men men har ett tag till på mig!

Känns som det var jätte länge sen jag skrev här och att allt förändrats inte minst jag själv, kan inte riktigt sätta ord på varför och hur men det lär ju märkas och förhoppningsvis va till det bättre!
Men kommer samtidigt på mig själv i skrivandets stund att det är oftast av en anledning jag skriver här, för att glömma vad jag egentligen tänker på, som inte längre kommer upp i mina tankar lika mycket, men som när det gör det så vet jag inte riktigt vad jag tycker och det är det som är värst. För jag vill veta och nog ska jag ta reda på det, för här ångras ingenting! Men hur? Återkommer med det tror jag men har min lilla plan!

Idag har jag varit hemma och legat hela dan, missuppfatta mej inte nu som alla andra verkar göra, lägger till sovit där! Eftersom jag är så himla förkyld. Koffe som jag inte snackat med på år och dar ringde och pratade ett tag, efter det blev det att prata i telefon en hel del sen ta det lungt igen!
Sen, inte att förglömma, räddade jag ca 10 fågelungar idag=) Dom bara satt och gapa så söta! Tack vare blåsten så hade dom och holken trillat ner så jag hjälpte dom upp igen! Får se om mamman kommer tillbaka bara!
 
Imorgon kan jag ladda upp några bilder eller ganska många bilder skulle jag tro om vad som hänt, känns som jag festat en månad i sträck, tycker det är nått jämt men jag ska inte klaga för jag har jävligt kul!
Studenten närmar sej med stormsteg! 2 veckor kvar idag! brr=)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: M

Du festar ju nästan ingenting! Fast de förstås, du är ju igen BF:are!

2009-05-28 @ 00:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0