Long time no see

Ja ni nu var det längesen jag skrev och kommer egentligen inte ihåg vad som har hänt sedan dess haha mer än att jag just nu har brottom med allt som ska göras, den 29 sätts betygen det är 15 dagar dit och jag har 19 grejer att göra! FY FAN säger jag bara. Värsta jag någonsin varit med om!
Om vad som hänt senaste veckorna och lite bilder kommer upp senare, vet inte ens om jag ha berättat va som hände på påsk? Haha som förövrigt var den bästa påsk jag varit med om iallafall=)

Oftast så är jag väl på rätt bra humör endå men på ännu bättre humör idag blev jag när jag hittade den här sparad på datan;

The beauty inside

is reflected in youre eyes

Sweetness Beaming through

Thats just you

  

Theres not too many stars

probably why youre from afar

But great memories there are

  

Great warmth in youre heart

Engraved by a golden star

Tenderness you carry

glistening smile being happy

  

kind, warm and gracious

whats special? I could of wrote pages

But theres not another paper in the world

too write on for this girl

  

Youre true to youreself

not trying to be anyone else

and the truth is tender

Theres a mark on my heart forever

  

Too find a special person is an honour

I'm sad I met never see another

But I shall never forget

The special person called Malin I me

Jag saknar våra engelskmän:(
Käkar mediciner som ger utslag så det kliar som om det vore löss! Sen är det pollen som börjat ta fart nu! Plus att jag mått illa större delen av dan och förra natten så vet inte om det blir så mycket till skola imorgon.
Aja helgen blir lugn ska va och jobba hos Per lite grann, sen plugga!
Nu ska jag gå ut, sen in och plugga igen.




Nu vil jag ha STUDENT.SOMMAR & långbrygga med Eriksson.
Henne ska vi förresten gratulera till jobbet idag!=)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0