Pluggandet har satt igång efter 1 1/2 termin!

Sitter kvar på skolan och jobbar fast jag egentligen inte behöver...eller det är just det jag gör!
Började nämligen lite tidigare så jag kunde sluta lite tidigare men insåg att jag lika gärna kunde sitta kvar när jag ändå inte har nått vettigt för mig hemma och äntligen hade hittat en dator att sitta vid.
Ska skriva om nån nyreligiös rörelse som lever som på 1700-talet. tråkigt! Som allt annat!

Vill hem och sova, sov ca 3-4 timmar inatt!
Gud va mycket skvaller man får reda på på facebook apsopå ingenting;P Allt jag vet just nu ha jag fått därifrån haha
Nu ska jag försöka sansa mej och prova prata lite med nån jag egentligen inte vill snacka med... och varför försöker jag?
Ångrar det nu efter jag gjort det, jag får ändå inget svar och sen känner jag själv att det är ingen ide och så bra var det aldrig! Så du kan slänga dig i väggen pusspuss!

Annars idag har det varit rätt bra, Malin jag och Markus har varit helt flum och jag har skrattat så jag grinat mest hela dan:P Sen var det även kebab till min glädje! Aldrig vart med om förut:P Nu ska jag ta och packa ihop och gå till bussen!
Ikväll blir det pluggande! Guuu va duktig jag känner mig;)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0