Vad är jag om 60 år?

Ja vad har hänt sedan jag sist skrev?
Vart med min kära Malin, bla. på bio, Benjamin Buttons otroliga liv. En film jag verkligen kan rekommendera men en sån som jag själv både älskar och hatar just för att den är så sorglig men det är även det som gör den bra.
Så det vart något tårfall där och den var verkligen sorglig från början till slut, rakt igenom.
Vad jag gör jag om 60 år? Har jag hittat min Romeo eller Benjamin och levt hela mitt liv med honom?
Kan ju alltid hoppas. 
Nu gav Therese mig tips på en annan film som verkar jätte bra, det måste den va för hon hade tydligen sett den 7 gånger haha;P

En annan sak jag vet jag gör om 60 år är sitter och läser och minns med min yearbook!
Håller på med sluttampen på den nu och vi ska snart skicka in den för tryckning!
Kommer bli en sjuhelsikes bok så den kan jag rekommendera till er alla;D
Nästa vecka ska de sista plojkorten på 3-orna tas.
Vi ska även hitta lite fler kärlekspar, folk med partytricks, intervjua tvillingar, hitta pinsamheter.
Ska även försöka hänga med städerskan och vaktmästaren en dag för även om man inte tror det så gör dom ett himla stort jobb med vår skola.
Gå ut i alla klasser och fota dem in action;P
Även häla på vårt egna lilla husdjur och maskot eller snarare Idas schäfer. Inte alla skolor som har djur!
Sen ska vi även informera en dag i veckan ute i korridoren och ta upp beställningar. Så håll utkik!

Annars är det plugg som gäller och det känns verkligen som jag iallafall försöker ta tag i det nu och det kan bara gå bättre och bätttre!

Malin och jag funderar även på att åka på kryssning i påsk eller det är väl egentligen bestämt=)
Ska sätta oss ner imorgon och beställa!
Tycker att vi gjort oss förtjänta av det nu, pga allt som varit.
Har inte precis varit en lätt tid det här på många olika sätt men ändå på något konstigt sätt positivt från min sida och nu kan det ändå bara bli bättre!

Sitter och läser bloggar från lite olika folk och jag saknar verkligen vissa.
Vissa som man inte träffar alls ofta men som när man träffar dom känns som det bara gått en minut sen man sist träffades, fast det kan vara år.
Eller vänner som det inte känns som det kommer bli likadant med igen sånt är synd. Riktigt synd!

Nu ska jag plugga lite sen sova godnatt på er! <3
Lägger upp lite kort;


Nämen här har vi ju Therese, jag, Leysi och Andreas (som jag för övrigt inte sett hemma på 2 veckor) =)

Skitungar redan där;P Jag och bror!

Min älskade morfar<3

Mee

Kommentarer
Postat av: M

Du har inte förändrats ett dugg sen du var liten:P

2009-03-26 @ 17:07:57
Postat av: Thina

Åh vilka mysiga bilder att få se, och på Harald! Underbart :)

2009-04-02 @ 08:41:19
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0