Mej biter det inte på!

Hej idag har det varit en grymt skön dag!
Fint väder 3 promenader med hundarna och bara tagit det lungt och mått bra för engångs skull på en söndag!

Tror jag inte mått såhär bra på länge, annars är det mest bara stress eller det har varit det ett bra tag nu!
Förutom när jag va i Linköping, saknar det, allt där var bra måste lägga upp lite bilder från det sen:D
Var så kul att träffa Sara, Titti och Thina! Måste bli oftare nu. <3
Får väl se om jag åker ner och hälsar på Thina framöver, men som mamma sa det där kommer dom nog ångra att dom sa haha:D
Men det skulle va himla kul:D
Sen att även träffa Victor, Pierre, Kenneth, Benny och alla andra som jag inte träffat på en evighet.
Näe det saknar jag verkligen, kanske ska flytta haha

Apropå flytta vill nog Nathalie hemskt gärna att jag flyttar dit med.
Isac fyllde ju 1 år den lilla snuttisen med, har massa presenter till han här hemma som väntar på att bli öppnade.
Men ska åka ner dit på påsklovet så då blir det partyparty!
Jag och Nathalie funderar även på att åka till Ayanapa i sommar och glassa i nån vecka:)
Skulle dessutom vara kul om några av oss som tagit studenten åkte på en resa tillsammans men man får väl se vad det blir jag och Malin har lite ideer!

Sen tycker jag även att min och Erikssons kryssing ska bli av men nu har vi iallafall bestämt att vi ska hyra stuga i Åsele i sommar så ska ringa och boka den imorgon!=D

Angående onsdag jag kan ju faktiskt kommentera det. Började faktiskt riktigt bra hos Viktor riktigt skojj med nästan alla i klassen. Sen var det dags för hörnet och jag var lite frustrerad över att jag inte fått i mig tillräckligt så tog i lite väl mycket;P
Kom in gratis på hörnet hur nu det gick till sen var det toa som gällde tog en liten power nap. Men vadå?
För det första sova? vem sover inte jag somna ju bara lite på fel ställe.
2. Kommer ni ihåg killen i Big brother som kissade i sin resväska? Jag satt ju åtminstone på toa! (Även om jag försökte när jag kom hem, men ändå;)
3. Flascha det gjorde ju Laila Bagge i direktsänding utan trosor tom och så var INTE fallet här.
Dessutom gjorde hon ju det 2 gånger, andra gången frivilligt. Och vilka rubriker hon sen fick. (kanske ska göra det jag med? come back liksom)
4. Spy det gjorde ju Eva Nazemson ni vet tjejen som var med på nattliv. Och nu(!) är hon känd över hela världen. Jag är bara känd över onsdags firarna på hörnet. Attans också!
5. Sen är det väl inte alla som blivit bärd av en stor stark karl över tröskeln på hörnet? Slå det ni;)
Så nej mej biter det inte på, men det visste ni väl redan?
Alla vet hur Maria Blom är så det här är inte så mycket att snacka om, sen kan ju ingen komma och säga att jag inte firade mina 100-dagar till studenten!
Näe men allvarligt engångs grej och ska aldrig hända igen.

Ja annars så hade jag inte så mycket på hjärtat..jo en låt som etsat sig fast på hjärnan och som gått varm idag. 
En liten hälsning till nån eller kanske några? Ja vem vet istället för att kommentera kör jag den som en liten kärleksförklaring och för att visa att eftersom det går så bra nu så orkar jag inte med det lilla som går dåligt;)




Kommentarer
Postat av: Thina

Inte då att jag kommer ångra mej :D Så välkommen, var jätteskoj att ses ju. Hoppas allt är bra!

2009-03-22 @ 18:24:09
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0