Svartsjuka

Det är väl det värsta som man både kan skapa och bli utsatt för.
Jag kommer inte ihåg själv att jag känt riktig svartsjuka faktiskt, men visst har man varit lite avundsjuk.
Men där ska man se skillnad avundsjuka kan i vissa fall vara bra för en och det är något som alla känner över "lätta" grejer. Svarsjuka däremot ser jag som något negativt.
Det värsta är att svartsjuka oftast gör att folk blir hemskt otrevliga och försöker ge igen, även fast man själv kanske inte gjorde det medvetet först. Det tar helt enkelt fram de sämsta sidorna på folk.
Idag var jag med om en hemskt svartsjuk person som bara för att jag gjorde lite fel måste spela på det nu.
Men jag vet för jag känner dig så pass väl att det är svartsjuk du försöker få mig att bli och att det är de som är det sista du kommer få mig att känna inför dig och dina påhitt!
Det roliga var att när du sa det där, skulle min reaktion varit helt annorlunda än vad den blev. Jag känner själv hur det egentligen skulle känts chockartat, som ett slag i magen och inombords skulle allt rasat men inte en enda känsla av det mer lätthet över att nu kanske det äntligen är över?
Jag blev förvånad över mig själv.
Va skönt det kändes att inte bry sig!

Hursom helst idag och hela helgen har varit hemskt bra, i fredags efter mycket om och men tog jag mig till Ström och jag och Malin gick och käkade på Nordica. Vi å buffe som inte var att leka med och konsum som ligger några 100 m bort kändes det som man rullade till.
Gick till Malins bror en snabbis, tiggde lite skjuts, for till Max, fixade mig, gick och löste in mig på folkan, Eriksson ringde så jag gick till hon som satt i Jennies lägenhet, drack med hon och Bea ett tag sen bar det av till folkan igen haha jag och Malin kan ha kul vi;P
Där blev det massa dans, flum, skratt och tryckande in i skåpen av mig (bildbevis längre ner).
När det var slut där tyckte vi det passa bra att spendera sista timmen på hörnet där det inte var så mycket folk men rätt kul ändå! Blev bjuden på lite dricka av Mattias, Ajjen och nån till kommer tyvärr inte ihåg namnet
Fick en dänga av Mattias så har fortfarande en bula, det var absolut inte meningen men det gjorde ont ändå;P
Sen hoppa jag och Frida in i nån taxi som vi inte visste destinationen för så Eriksson som va klok avrådde oss och vi gick på efterfest till Batte, där han inte va men hans syster som jag hjälpte pierca.
Var där till 6 på morron tror jag med Mårthen, Rickard och massa annat konstigt folk, näee då;)
Hetta ringde och Magnus var snäll och gav mig sängplats hos dom:)
Hann med ganska mycket den kvällen nu när jag tänker efter haha

Vaknade på lördas morron och gick med Hetta, Rintala, Magnus och Markus och käkade pizza:D
Hetta ringde dit pappa och blev massa snack innan jag och pappa tillslut for från annexet mot tingvalla där min bror tydligen bosatt sig, jag försökte få med han hem men blev stum när det första jag såg var en ful nuna sticka fram och som jag inte är så förtjust i.
Han kom inte hem så istället for vi hem och drog rätt snabbt till Ramsele för att ta det lugnt och bli bjuden på middag.
Åkte hem vid 12 och la mig framför tv-n och somna utan att ens försöka få tag på nån som var ute och rumlade på byn bara ett sms av Malin runt 2, "Take your life with cocaine" haha;P

Dagen idag, Söndag har varit slapp och sköön, v aknade rätt sent kikade på Lets Dance finalen och jag kan bara ge credd till Magnus som vann. En kílle och inte vilken kille som helst, som mot allas åsikter och mot alla odds klarade av det omöjliga. Lite som mig?
Sen blev det promenad med hundarna i 1 1/2 timme, ringde Malin för att kolla läget och sen träffat Max och kikat tv!

Nu blir det chips, dipp och film med mamma. Ganska perfekt!

Även helgen innan den här var kanon så här kommer lite bilder från dessa 2 helger!


Malin och jag förra helgen påväg från pizza och öl på La Márre till Marcus!

Sen blev det sminkning av denna pöjk

Resultatet en vacker kvinna i sina bästa år!
Efter denna utsmycking så for jag och Malin på grand och levde loppan eller jag gjorde det haha som vanligt!
Robert-"Men Malin du måste ju se efter Maria"
Malin-ser funderande ut men ser mig springa ner i källarn på krogen med vakten efter i högsta fart!

Sen lite senare va jag ju inte så smart och smälla en ölflaska i huvet på en som nyss suttit inne, men ojj va stark jag va sa jag och där fick du det du förtjäna å så du teg;)


Kort från i helgen, Gick med min kära Malin och käka tacobuffe på Nordica=)

Fyllmaxen

Malin och jag kom på nån lek och skulle försöka ta oss in på dom mest omöjliga ställena! =P
Malin vet inte va realism är och försökte ta sig genom det där hålet

Medan jag lyckades;)

Nu ska jag ut och röka med Natha, på var sin sida av Sverige alltså;P

Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: M

Det var en toppen fredag med alldeles för mycket minnesluckor. Kommer typ inte ihåg något från discot och lika bra är väl de, haha. Olgas pojkvänn var väldigt intima med andra i lördags. Jag njöt. HA

2009-03-30 @ 15:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0