Sista försöket

Hur orkar jag?
Hur orkar jag försöka gång på gång på gång.
Det är ändå samma sak med er båda, att det inte ska gå att fatta? Och att jag ger er chans efter chans.
Snacka om att utelämna sig själv helt!
Jag tar tillbaka det där om att killar på någon punkt ska vara bättre än tjejer förresten.

Jag ska försöka få nån rätsida på det här nu.
Jag har aldrig i hela mitt liv brytt mig i nån som jag bryr mig i dom här 2, och vet inte om jag kommer göra det heller.
Det är bara jag som försöker och får inget tillbaka och ändå är det alltid mitt fel?
Alla som känner mig vet att jag innan vart ungefär som skit samma, haft som motto att det finns fler fiskar i sjön eller mister man en står det tusen åter. Jag har alltså varit som de här 2 vart mot mig, stundtals; Jag bryr mig inte!

Kan det helt enkelt va så att dom man känner riktigt mycket för ger man chanser.
Så många att man tillslut tappar räkningen och när man tänker efter så känner man sig bara dum och blind?
Ingen av er har behandlat mig särskilt bra men det har inte ens undgått er, utan det är som skit samma.
Tänk om jag visste ifall det verkligen va så ni tänker? Om ni verkligen skiter fullkomligt i det.
Det är ju det ni gör nu men varför skulle det va sån kalabalik isåfall pga. svartsjuka eller va det nu kan ha varit!
Då skulle ni väl inte bry er då heller?

Det är just det här, kanske tycker dom så, kanske menar dom det, som får mig att hela tiden tänka kanske kommer det funka, kanske den här gången.
Men så var man där efter ett tag där igen.
Men hur ska jag veta när jag inte får några svar? Jag är inte mer än människa jag vet inte vad jag ska göra jag vet inte va jag gjort fel?
För ärlig? Taskig? Jobbig? Påträngande? Kanske rent av inte brytt mig tillräckligt?

Nu måste jag bestämma mig jag kan inte fortsätta försöka för det tär på mig, något fruktansvärt.
Orkar inte med så mycket som jag vill när jag har det här att tänka på samtidigt. 
Så därför; Nu får ni komma till mig.
Men den där dan ni gör det är det inte säkert jag står kvar eller ens vill.

Undertecknat Maria

Var det en bra idé ni som läst nu?
Kan nån ge mig en hint?

Kommentarer
Postat av: Anonym

PERRRRRRRFA!

2009-03-29 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0