Inte riktigt pigg på något...

Vart hemma idag, min mage och jag har inte alls vart vänner.
Vaknade kl 4 så känner inget riktigt behov av att sova.

Mitt adrenalin har verkligen pumpat idag och mest för att jag varit förbannad av olika anledningar haha fråga Eric, gick inte att prata med mig där ett tag men efter en stund hade han lugnat ner mig.
Jag säger bara fy fan för vissa som gör livet surt för en. Just nu är det en som har gjort mig riktigt besviken och som inte verkar bry sig ett skit. Jo i vad jag har gjort men inte vad den har gjort som faktiskt är värre.
Det värsta som finns när man är arg på nån är att inte ens kunna prata och få ett svar...
"Är det här nått jävla förhör eller?"
Men du ska få slippa mina förhör nu, du är fan inte värd dom.

Att man inte lyssnar mer på sina vänner!? När det enda dom säger är sanningen.
Men ibland vill man inte höra eller inse sanningen.
Kan inte ljuga om den heller...
Slutat hoppas nu.


Imorgon blir det antingen vara hemma, åka till Ramsele eller vara i Ström.

Erik ska komma hit så lutar att det blir Ström lite senare, kanske dricka lite feigling;D

Sen så skulle ju Malin sminka Markus imorgon och det vill jag inte riktigt missa så ska nog dit med kameran en sväng;P

Malin pratade om att gå på grand efteråt, men får se vad det blir.

Andre ville att jag skulle följa med och grilla mitt på dan också.
Många järn i elden, men som sagt det kan lika gärna sluta med att jag är hemma!

Nu ska jag nog läsa lite sen sova så man vaknar någongång.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0