Grabbarna från åsen

Idag har det varit en onödig dag på skolan, kom dit hade mentorstid där sa dom ungefär på onsdag är det lejon kungen gå på den. (musikalen)
Sen var det naturkunskap han tog inte ens närvaro utan tryckte in en film och gick
Sen multimedia där vi spela in en film som jag varken va med i, som här scenerna iaf, eller filmade.
Sen var det bara att vänta på bussen i nästan 2 timmar innan begav sig hemåt!

Men på hemvägen ringde Eric=) Har inte pratat med han på över ett år. Ja mer än på msn då men det är inte samma sak så det var roooligt att få prata med han;D
På fredag kanske han kommer till Ström och bjuder mig på feigling;)

Suttit och pratat med massa olika folk i flera timmar nu.
Varför är det så himla mycket enklare att prata med killar än tjejer?
Jag tycker det! Kanske var menad som kille? Vem vet haha
Nu när jag tänker efter ha jag inte snackat med en enda tjej på hela kvällen bara grabbarna men dom är braa;D
Kan berätta allt för alla er och ni gör så jag känner mig på så mycket bättre humör:D

Konstigt känner din kusin bättre efter 7 sms än jag känner dig efter 7 månader.
Känns skööönt

Näe nu ska jag natta datorn, eller var det med datorn Thomas?, och ägna lite tid åt mina studier. Har ju fakiskt sovmorgon imorrn så kan va uppe bra många timmar till! Häärligt;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0