Bättre att ha älskat...

Idag hade jag bara en lektion och sen hann jag inte gå på någon fler förren jag skulle till stan. Låg hemma hos Max och kikade på tv medans jag väntade.
Tur man kan sova på bussen säger jag bara. Var på stan först en liten sväng bara och jäklar vad rea det var! Se bar det av till tandläkaren som tatt bort en del av blänket men det mesta är kvar. Som tur är. Har faktiskt bara varit positivt med den för hade inte jag haft den hade med säkerhet åtskilliga tänder bestått av porslin nu! Ska ha kvar den ett litet tag till tills dom putsat och slipat:D Gick på stan sen igen och hitta massa grejjer, skor, ljusstakar, brickor, halsband, armband och massa andra smycken;P Åkte hem med halv 6 bussen hem. Gick på byn, träffa Max sen Robin. Och nu sitter jag här med massa läxa!

Bättre att ha älskat och förlorat brukar de ju säga men vet inte om jag riktigt håller med om det...
Är bara så besviken och arg, tur jag har mina flickor jag kan tråka ut med mitt tjat haha men de lyssnar utan några klagomål och gör att jag ändå kan genomlida den här skiten.
Men mister man en står det tusen åter vet ni och jag har hittat killen som står åter, så släng dig i väggen travolta!
Såg nyss karln i filmen "Matte söker husse" men till min stora besvikelse så spelade han bög.
I verkligheten så är han inte det, heter Victor Webster och är född i Canada 1972.
(Därmed bestämt att min nästa resa blir till Canada!)
Här kommer en bild!


Nu ska jag äta tacos, plugga och sen sussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0