Kommit till insikt äntligen!

Jadu, vad ska man säga världen är upp och ner men jag har inte ens lust att bry mig, Eric och jag kom fram till att jag måste ha ett hjärta av sten! Jag känner inte av det även fast det mesta inte är som det borde vara! Men det finns skäl till att det blivit som det blivit och det som hänt är bara till fördel för mig. För mitt 2009 ska inte innefatta bråk och massa skit och för att nå det målet var jag tvungen att göra lite uppoffringar.

Åhhh jag längtar tills Eric kommer hem i Mars, har saknat honom ooootroligt, det enda tråkiga med att han kommer hem då är att jag antagligen inte hinner hälsa på honom:/ Sen ska jag flytta till Dorotea och ruttna långsamt där!

Idag har det vart dött på skolan och jag var inte sen med att försöka liva upp stämningen lite med torrbollarna! Annat var det första året haha jag saaaknar dom<3:D Vi stod för glitter och glamour på den tiden, ordagrant glittrade hela skolan;D Jag vill ha en sista termin som är precis som första året var men alla är så tråkiga ju!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag saknar oxå första året!

Jag saknar Jens! Jag saknar hur VI var! Hur ALLA var då, back in the good times liksom! :)

Puss!

2009-01-15 @ 16:24:03
URL: http://mnorrman.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0