En enda stor ond cirkel

Idag har jag varit hemma som jag förstod, mår fortfarande halv illa och magen är upp och ner.
Mamma tror en sak och jag vet inte vad jag ska tro allt är bara för mycket nu, har alldeles för mycket i skolan 2 prov, 2 redovisningar, 2 inlämningsuppgifter till nästa vecka och det blir inte bättre av att ha en pappa som är som en 5 åring!
Har även ett företag som ska tas hand om. Masade mig upp 11 imorse och satt från 12 till halv 4 med att försöka pussla ihop fotograferingen med alla 3-or. Först få till ett schema och se så att det passar med klasser och lokal, sen ändra det 3 gånger, jag höll på bli tokig innan det va klart och fotfarande har inte alla klasser passat in en tid.

Allt har bara blivit till en ond cirkel, sjuk, ligga efter i skolan, komma ikapp, sjuk, efter igen, ikapp och sen fortsätter det bara så.
Jag vill bara att allt ska vara bortgjort och att jag får stå där i min vita klänning och skrika ut fy fan va JAG är bra!
Men mycket ska till innan det och jag kommer vara så slut innan allt är färdigt. Blir illamående bara jag tänker på det, mer illamående än vad jag redan är och då är det illa!

Var ut och gick med mamma och hundarna för att koppla av ett tag, och var ut en sväng nyss själv också. Imorgon vill Elinor jag ska komma till stan tll hon och Robin och gå på krogen, hade passat ganska bra eftersom pappa ändå ska in på advokat möte och jag måste hämta sladden hos Malins morfar. Ska bara se till att jag blir frisk. Hoppas!

En sak jag undrat över länge nu är om det verkligen ska vara såhär komplicerat? Allt skulle kunna vara så enkelt om jag fick bestämma men nu är det inte så och lättare verkar det inte bli? Ett bra 2009 vill jag ha men än så länge har jag inte sett skymten av det, nu börjar klagomuren igen men det får ni stå ut med.

Sitter och pratar med Daniel som jag umgicks med i Venedig haha ganska kul för efter att jag var där har han börjat lära sig svenska. Jag vill tillbaka dit och Daniel tycker jag ska skicka in mitt CV till han så ska han lägga ett gott ord för mig så att jag kan börja jobba där skulle vara ganska perfekt. Men vi får se hur det blir..med allt.
Ska sätta mig och kika på tv nu, plugga och göra upp ett schema för nästa vecka. Återkommer när jag är på bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0