Allt vad ni inte kan

Har alltid funderat vilka som läser bloggen egentligen eftersom det blivit en del nu, fick svar på några idag och ganska kul att komma på skolan idag och få kommentarer av flera olika killar om att de gilla den haha.
Sitter just nu och försöker knåpa ihop något att säga till religonen imorgon, sitter även och pratar med fotograf Ronnie och har äntligen börjat bestämt lite, har inte haft tid innan men nu ska jag ta mig tid för det mesta och inte bara sova/data bort tiden. Ska bestämma när så fort jag vet bara. Sen ska jag bestämma tema till fotningen också, men vet inte riktigt vad jag vill ha? Något kul, Kan ni komma på något?

Kom på att jag inte vet vilket datum jag ska till tandläkaren i stan, visste bara att det va i Januari. Sen när jag ringde dit idag så fick jag reda på att det är imorgon. Så nu försöker jag få med mig Elinor, hon lät sugen, det låter bra!
Jag vet faktiskt inte riktigt men jag tror att jag kanske får bli av med min vad var det nu? Min blänkande monster käft haha!
Men tror jag ska propsa på att ha kvar den, den är såååå fin:D

I helgen vet jag bara att Elinor ville jag skulle följa med på hockeymatchen men tror jag ska hålla mig därifrån ett tag, fast det lät frestande och varför inte?.. egentligen?
Sen vet jag inte hur jag ska göra, blev bjuden av Emma på hennes kalas men får se om jag orkar. Lät ganska roligt faktiskt. Men Emma... sång blir det INTE haha;)

Nu ska jag fortsätta knåpa och ni andra säkerligen sova, något som jag inte vet vad det är när skolan börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0