Ont i huvet?

Just nu kändes allt ganska meningslöst och det enda som förut inte funkade det är det enda som just nu funkar bra...
Huvet snurrar och för första gången i hela mitt liv tror jag att jag har ont i huvet! Inte så lätt att veta när man aldrig känt det:P Mått pyton hela dan men tvingade mig upp på skolan sen tvinga jag mig själv att vara kvar där för det var sista trafikkunskpen och kom inte hem förren nu.
Allt annat ska vi inte prata om...försöker iallafall få Max att sno en bil och komma och hämta mig!
Han är också less nu och vi har stora planer inför imorgon;)

Dagen idag har varit rätt tråkig, börja med att jag försov mig sen sitta och lyssna på alla lektioner utom den sista för då satt jag och fika med Malin på Simonssons sen handla massa kläder.
Nu ska jag ut och gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0