Det Vet Du

Men haha det där om att jag gjort bort mig handlade då verkligen inte om dig Alexander Lindberg! Haha
På den fronten är det bara du som kan göra det! Särskilt när du inte kan stå för vem du är men jag förstår om du skämms;) Men jag är inte så dum vet du;P Men det där med att inte kunna stå för saker har väl vi alla stött på förut vi som känner dig. T.o.m. när en konversation blottas för folk du har skrivit om, så kan du inte stå för det utan skyller på mig som visade den? Logiskt? Nja det kan ju ni andra avgöra.
Varför läser han min blogg är ju en fråga?
En annan fråga är hur härligt bra det egentligen går nu?
Idag var jag först ute och gick med hundarna på sjön och rensade tankarna lite sen vid 3 åkte jag, Max, Robin och Andreas ut och grillade vid hällristningarna mysigt och gott var det:)
Åkte hem och nu sitter jag och försöker plugga. Men jag fastnar jämt vid datan så det går inte så bra:/

Hela helgen har varit bra förutom att ett litet pucko skulle ta livet av sig i fredags och höll nästan på att lyckas.
Arg var jag och springa på isen när det är kolsvart, med vakar till höger och vänster och försöka hitta nån som inte ens vill bli hittad det var inge vidare.
A -Maria...du får alla mina grejer, jag fryser nu och snart somnar jag!
Men det fixade sig tillslut och sen pratade jag med Joel i telefon för ingen av oss kunde somna till strax före 5.
Lördag var lugn jag följde med till Ramsele och åt massa god mat sen fick jag köra hem och om nån månad är det jag som har körkort förhoppningsvis.

Allt har blivit bättre igen har fått bort dom jag ville få bort och dom som är kvar är dom jag alltid velat ha kvar haha kanske låter hemskt men så är det och det medför bara fördelar;) Ni borde testa!
En annan sak som är bra är skadeglädjen haha skadeglädje är den bästa glädjen. Så sant, så sant..få se hur länge glädjen varar men har inte satsat ett uns den här gången på något och allt får gå som det går. Jag nöjer mig med vad vi bestämde även om skadeglädjen sätter in när jag hörde det;D

Bara du som är dum nog.
Det vet du;)


Kommentarer
Postat av: ...

nån som är lite kär kanske;)

2009-01-20 @ 02:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0