Är det nu jag kan stå för uttrycket blond och dum?

Imorse ville jag ha sovmorgon så jag tvingade mamma att skjutsa mig för jag började inte förren 10, men när väl jag var klar 9.45 och mamma skulle starta bilen så ville den inte starta så vi trodde inte jag skulle ta mig upp överhuvudtaget men som tur har man snälla och underbara grannar som ger sig ut i kylan för att skjutsa en:)
Kom på skolan halv 11, fotade öppen scen, kikade på nån dikttävling, skulle äta men såg att det var något som liknade vinterkräksjukan så gick igen, 12 var jag och Malin och fotade öppen scen igen! Grymt rooolig och mycket skryt och beröm till Emil som verkligen sett till att det blivit en bra show;P
Jag och Malin satte sen vår plan i verket och gick och köpte slingor och blonderings medel för att exprimentera lite!
Gjorde det hos Daniel och medans jag satt och vänta va Malin snäll och köpte semlor som vi svulla!
Som de flesta vet så brukar det inte sluta så värst bra haha men den här gången blev jag rätt nöjd men ska exprimentera lite till imorgon bitti innan det är klart;P

Igår var jag förresten full av jag vet inte...trötthet kanske? Jag gick iallafall på högvarv och det var inte nådigt skällde på lärare och va dum med folk som inte förtjäna det. Hade bara sovit 2 timmar natten innan så man kanske inte ska klandra mig alltför mycket. Sov när jag kom hem, läänge sen gick jag över till Max för att se på film, den var riktigt bra men kommer som vanligt inte ihåg vad den heter;P

Dagen idag berättade jag ju lite om sen efter det...
kom hem, blev otroligt irriterad för en kort sekund för en grej jag kan säga vad jag tycker om imorgon, det här inlägget blev nog långt ändå sen så sooov jag, åt, tv, dator och nu cigg sen läsa lite och sen sova!
Imorgon blir det bus med Malin!



Vet inte vem jag fick den här låten av, men den är bra!
Stämmer
Jävla kanin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0