Besten

Imorse när jag vakna va jag inte ett dugg bättre, så skulle precis ringa och sjukanmäla mig när jag såg att vi skulle fota fordonarna från morron! Så det var bara att pallra sig upp och be mamma skjutsa.
Som tur va gick det fort och jag kunde åka hem igen. Va tänkt att stanna men kände att jag inte mådde vidars bra även om jag försökte.

Har beställt tid nu på sjukan så dom får kolla vad det egentligen jag har. Har ju testat förut för laktos men det va de inte men kunde ligga latent tydligen. Så på fredag blir det sjuka!
Men nu ska jag inte säga något till läkaren om vad jag tror att det är, utan dom får fan undersöka mig tills de hittat felet.
För oftast är det tyvärr så här på Strömsunds sjukhus att dom kollar bara upp det man själv har misstankar på vad det är sen när motsatsen är bevisad så lägger dom ner det. dåååligt!
Inte konstigt att alla klagar på sjukvården här egentligen, alltid olika läkare, aldrig nån som vet och det löser oftast ingenting att man går dit.
Som morfar, som har haft ont i magen sen strax efter jul och ska promt inte till sjukan, säger "aldrig att jag åker till kvacksalvarna"
Men riktigt så extrem ska jag inte bli för dom är ju faktiskt där för att hjälpa en, hitta felet och lindra!

Jag ska egentligen inte klaga på sjukvården i Strömsund för jag har opererat mig 4 gånger och varje gång är det Strömsund som skickat iväg mig akut till stan så de har tagit allvarligt på det iallafall.
För ett antal år sen fick jag ont i benet och åkte då upp på sjukan och träffade där en läkare thorn(?) som skickade mig akut till stan fort och det var tur för jag hade bakterier i höften och i stan sa dom att hade hon inte skickat mig akut så hade jag fått blodförgiftning och antingen kolat vippen om jag inte tagit mig till sjukhus snabbt eller fått men för livet!


När man är hemma finns det inte mycket att göra så därför kommer här lite tidsfördriv jag snodde av Stina;P

Femton är...

1. Är du snygg? Beror på vem du frågar skulle jag tro;P
2. Är du fet? Enligt max jaaaa enligt skolsköterskan neeeej
3. Är du smal?  Enligt max neeeej enligt skolsköterskan jaaaa
4. Är du en sportfåne? haha absolut inte!
5. Är du rolig? Kan ju alltid hoppas!
6. Är du sjuk? Min mage är
7. Är du feg? Skulle jag inte påstå! Men önska ibland att jag var det och hade några hämningar haha!
8. Är du törstig? Ahh efter att Elinor börja prata om att supa och ha gjort det ett tag så blev jag det;P
9. Är du 15 år? Nääääheheheduu
10. Är du rik? Beror på vem man jämför med, fattiga barn i afrika;jaa kungen;nej ;)
11. Är du fattig? Beror på vem man jämför med, fattiga barn i afrika;neej kungen;jaa ;)
12. Är du smart? Klart jag är, är ju en Blom!
13. Är du retsugen? jaaa så tycker Lundin ska komma in på msn igen haha
14. Är du shoppingsugen? Shoppade nog igår så nej
15. Är du saknad av någon? Tror jag nog!;)


Fyra skulle...
1. Skulle du vilja vara längre? Alltid velat men kommit på att det finns högklackat så nu är jag nöjd;)
2. Skulle du vilja väga mer? Nono big nooo
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Vill väl alla?;P Helst nån snygg!
4. Skulle du dricka dig full nu? Haha


Åtta kan...
1. Kan du vifta på öronen? Näe
2. Kan du slicka dig på näsan? Näe testa nu och kunde det tydligen inte!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja brukar kunna bli så nån lördag då och då haha
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Näe haha gills det när man sover?
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja fast dricka underlättar men klart jag kan om jag vill:)
6. Kan dina vänner lita på dig? KLART och det vet dom!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Redan gjort, och nej Stina det kändes inte ens hehe gjorde tusen gånger ondare i öra är i naveln vill jag lova haha skrek när de tog i örat och jag va rätt gammal när jag gjorde det men i naveln fråga jag "när ska du ta hål och då hade han redan gjort det;D Men det där kanske är individuellt.
8. Kan du suga? Men hahahah där har du något att fundera på!


Fyra antingen eller...
1. Pierca tungan eller näsan? Måste kanske säga tungan på andra, annars blir "folk" arg;) Men på mig själv näsan
2. Vara seriös eller rolig? Beror på vilken situation man är i men jag satsar på rolig!
3. Brinna upp eller drunkna? Hade inte tänkt att satsa på nån av dom ska jag va ärlig
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Men svårt val då? Fiender såklart haha som min bror sa hellre fängelse i 6 månader än fotboja i 3 med er;) näeeerå skämta bara föräldrar:) 


Svara ärligt...
1. Tycker du om någon just nu? Går från dag till dag och vilka jag träffat under dagen haha
2. Sol eller måne? Solnedgång och månsken
3. Vinter eller höst? Just nu höst för nu är det nog med vinter
4. Soligt eller regnigt? Soligt
5. Är du uttråkad? Jodå, den frågan träffa mitt i prick!


Om mig...
1. Hur mycket är klockan just nu? 18.11
2. Vart vill du bo? Överallt och ingenstans är mitt motto;)
4. Vill du gifta dig? ja har ju redan blivit friad till så;)
5. Är du kär? man vet aldrig med mig
6. Favoritårstid? Sommar


Har du under de senaste 24 timmarna...
1. Kysst någon? Fick en stor blöt av en hårig best nyss
2. Blivit kramad? Ja
3. Känt dig fånig? Näe
4. Saknat någon? Jaa
5. Ljugit? Nja
6. Haft sex? Nej


Vem...
Vem är i rummet med dig? Besten
Vem fick du senast sms av? Markus
Vem tänker du på nu? Ingen som är värd att tänka på iallafall
Pratade du senast i telefon med? Natha
Vems hus var du senast i? Gudruns
Vem önskar du var med dig nu?
Vem är din favoritsläkting? Farmor:,( <3 Mormor & Morfar


Var...
Var är din telefon? Under armen
Var är din mamma? Nere
Var sover du? Där det passar
Var handlar du mest? Kläder, utan tvekan!!!
Var fick du tag i tröjan du har på dig? Av bror haha
Vart åkte du senast bil? Hem
Var i ditt rum är du?  I sängen


Vad...
Vad åt du senast? ägg
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa
Vad är din favorit färg? Just nu plommonlila, har varierat en hel del men den genomgående är rosa;)
Vilken film såg du senast? Alltså kommer inte ihåg vad den heter men det är den här då Eddie Murphy spelar alla karaktärerna själv;P
Vad hör du just nu? Rix fm live radio, lady gaga-pokerface, för övrigt uttjatad.


Har du någonsin...
1.) Sovit i en annan säng? ja
2.) Hånglat på en bio? Tror faktiskt inte det. Och isf va det inget värt att minnas;P
3.) Hånglat i skogen? ahh
4.) Tyckt att din kusin är het? hahahaha , Therese kommer du ihåg? Små kära i kusin Markus båda två när vi var riktigt små!
5.) Sovit naken? mjo
6.) Kört över hastighetsgränsen? Ja lite kanske
7.) Målat om ditt rum? Nej
8.) Dansat framför spegeln? haha kanske
9.) Fått hicka? Ja
10.) Dumpat någon? Mm
11.) Stulit pengar från en kompis? Nej
12.) Hoppat i en bil med folk du just träffat? Haha ah Malin kommer du ihåg? Vi ska bara ner på byn följ med, vakna nu är vi framme i....HAMMERDAL!!
13.) Varit i slagsmål? Jodå ett antal gånger och ler stundar vill jag lova!
14.) Smugit ur ditt hus? ah
15.) Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Jodå
16.) Hånglat med en främling? Haha ja


Här har ni en bild på besten som gav mig en kyss senast förresten!





Kommentarer
Postat av: Stina

haha, skulle nog aldrig tordas naveln ändå :P

fick en puss av en likadan jag ^^

2009-02-18 @ 20:28:19
URL: http://snoffla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0