"Smått" irriterad

Varit i Östersund hos tandläkaren idag.
Efter tandläkaren gick jag på stan en sväng och inhandlade en del nya underkläder och smink, behövdes.
Käka efter det världens största kebab tallrik på kebab baren! Nån som visst läser den här bloggen som brukar mobba mig för kebaben, nu har du din chans;)

Sen fick jag akut magknip men det är även det en sak man lär sig leva med!
Åkte hem halv 2.
Helt otroligt, handlade inte ett enda klädplagg i stan men när jag kom hem, och magsmärtorna försvunnit något sånär, så var det direkt på helens för att prova och handla haha;P
Åkte sen hem, helt otroligt, vet har klagat på det förut, men man sitter på en buss först från 7.25 till 7.50 hinner bara gå ner till nästa buss 8.10 till 9.50 för att springa till tandläkaren kl 10. vara där i 20 (!!!) minuter sen hem 13.30 kommer till Ström 15.20 sen sätta sig på en buss efter 20 minuter igen 15.30 och vara hemma 16.00
Och allt detta som resulterade i springande från 7.25-16.00 för 20 jävla minuter i en tandläkarstol!

Nog om det nu blir det angry för en annan sak, det hjälper inte hur mycket det än gynnar annat folk så kan ändå inte vissa va snäll!
Vi håller ju på och gör en "yearbook" om hjalmar under det här året, och ville därför ha ett informations möte om detta och visa på ett ungefär hur vi har gjort vårat projektarbete så intresset ska infinna sig hos flera men mest så de vet vad de köper de som kommer beställa den av oss.
Frågade en av rektorerna om detta och han skulle mejla mig! Nu när jag kommer hem ser jag att han ha gjort det men att han snäsigt säger att vi inte ska få ha något infomöte med klasserna utan vi får stå i korridoren(!!!!!!!!!!!!)
Ja ni hör ju hur det låter! Hur många, och det vet väl alla som någon gång ha gått eller går på en skola (alltså de flesta förhoppningsvis), bryr sig i vad några enstaka elever sitter och gör vid ett bord i ett av hörnen på skolan?
Näe tyvärr så är det faktiskt så att lite tvång löser allt och då om man har ett möte tror jag även att det mesta går in!
Sen så stog det även i mejlet jag fick av honom, att plojkorten får heller inte tas utan deras medtycke!
Vafan är det här?
Vi har pratat med både elever och lärare i alla 3-or och för dom har det gått hur bra som helst! Bara positivt.
Alla elever har skrivit under om de vill vara med på kort eller inte!
men ska vi behöva gå igenom rektorn nu också för att få ta ett kort!

Det här är tacken man får av dom för att vi gjort en bok som är jäkligt bra reklam för den här skolan och som kommer spridas över hela Sverige!
Inte ens 15 minuter för att förklara vad vi håller på med!
SKAMLIGT!

Så ja nu har jag spottat ur mig det mesta som en människa kan spotta ur sig och det känns ooootroligt bra!
Nu ska jag äta, läsa, sova och glömma skiten;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Stina

jag tycker ni gör ett toppenjobb med yearbooken - stå på er så löser det sig nog! :)

2009-02-17 @ 20:55:46
URL: http://snoffla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0