Beröm och Semla

Har massa saker som jag börjat skriva men som har hamnat i utkast lika fort såg jag nu, från den senaste tiden alltså. Att jag gjort det och inte skrivit beror på mycket. Mycket har hänt senaste tiden...

Kan skriva om min dag istället, den har varit rätt bra iallafall på slutet då jag och Malin sprang runt hos både skyttarna och hockey grabbarna:P Dom ställde gärna upp på våra kort, förutom mina ideer haha.
Jag tänkte på det när jag var där, vilken tid de egentligen lägger ner på träningen. Som skyttarna som åker runt och är på olika platser i hela Sverige varje helg och tävlar, samtidigt som de har träning mest varje dag i skyttehallen här hemma. Hockey grabbarna som hade den värsta uppvärmningen jag någonsin sett haha och som även de tränar både på skolan och annars flera dagar i veckan sen spelar matcher.
Näe beröm borde de ha för att de gör de jag aldrig skulle orka;P

Annars så ska jag försöka genomlida den här veckan med 2 redovisningar på onsdag, en av dom ska jag kolla igenom nu. Sen en inlämningsuppgift som jag ska försöka få iväg på fredag. Sen är jag ikapp med det mesta utom engelskan!
I slutet av veckan ska jag jobba för Lasse ska åka iväg till Spanien så stänger både torsdag, fredag och lördag är jag lämnad till mitt eget öde. Ska nog med Malin på dans på fredag! Jannez kommer ju;) Ska nog dra med henne på taco buffe efter att jag slutat:) Det var den veckan lite sammanfattad.

I helgen var jag hemma och skulle försöka plugga men på fredan blev vi bjuden av faster på mat eftersom hon skulle åka hem till Falun igen på lördan. Sen skulle vi upp och hämta Andreas men det slutade med att jag hamnade på festen jag med, var hos Angelica med massa roligt folk och åkte hem med Micke efter 4 tror jag:P
Lördan mådde jag piss och sov till kl 5, har aldrig mått så dåligt någon gång, men kan bero på att jag faktiskt har lugnat ner mig rätt rejält och har det inte i blodet längre haha! Sen kom mamma och pappa hem så jag följde med dom till Ramsele. Åkte hem och sov efter det! Igår var jag bara lat som man ska va!

Nu ska jag äta semla och plugga ett bra tag för imorgon har jag som tur var sovmorgon så kan va vaken ett bra tag till!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0