Konsum strosaren med samvete och ansvar

Den här dan har inte varit bra, har klagat och varit otrevlig mot alla!
Tror jag håller på att bli sjuk eller så beror det på att jag var så förbannad igår och det har inte riktigt gått över än!
Slutade jobba kl 6, gick på konsum för att vänta på pappa som jag trodde skulle komma inom en snar framtid men tji fick jag! Jag var hemma halv 9(!!!) Förbannad till tusen for jag upp på rummet lugnade mig med massa mobil samtal till folk som det nästan lät som jag var lika arg på, sen somna! Vakna, kolla kl 7.15..10 min till bussen det var bara att slänga sej i kläderna och kuta ut de. Tror inte jag kommit över det där riktigt än så därför blev dan som den blev men vadå strosa runt på konsum är väl aldrig fel (Visste ni t.ex. att det finns typ 100 olika sorters korv, att de är usla på att skylta och att det är flugor runt bananerna) Dessutom hur många har fått skrikit efter sig visa pattarna på mataffärn? (tror de måste vara släkt med Tony Erving lika hård i mun) Mycket händelserikt må ja säga!
Nu har Regina gått hem så jag är själv, ska redan nu börja städa tror jag så jag och Malin kommer iväg snabbare.
Ska handlas massa mat, sen lagas, sen svullas, drickas, spelas, sjungas och tillsist däänsas (Om vi nu tar oss så långt vill säga) haha kan ju finnas en liten risk att vi inte gör det;P
Och det där med att dan inte varit bra ska vi råda bot på!
Enda nackdelen är att jag måste upp kl 8 imorgon bitti för att jobba, något jag visste om men hade liksom inte beräknat det när vi planera det här. Hade det här varit gamla Maria, om det nu finns en ny och en gammal version av mig, så hade det inte ens stått med här om jag så hade varit tvungen att börja jobba kl 3 inatt, men nu är det ansvar som gäller och man har ett samvete... Det där med samvete, undrar varför jag fått det nu? Svaret vet jag när jag tänker efter. Något som någon, någon helt annanstans inte har.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0