En otroligt bra helg!

Den här dan har bara bestått av massa funderingar om allt.
Om jag kommer lyckas och med vad.
Inte lätt att  veta när man inte har en susning själv och ingen annan heller, och jag som brukar skälla och gå på andra om det.

Skulle plugga men tror det blir Beck istället! Orkar inte så mycket nu förtiden, vissa saker orka jag lägga ner tid på medans andra ramlar bara bort, utan att jag vill det. Så tro för all del inte att jag glömt bort er, för det har jag iallafall märkt att ni tror. Det är bara så att jag måste få några veckor att samla mig på, efter det vet jag hur allt kommer bli. Då kan allt bli som vanligt igen.

Helgen har varit förvånats värt bra och en av de bästa skulle jag tro.
Från att ha gått från att bestämt att sitta hemma och plugga hela helgen till att bli en av de bästa<3
Fredags åkte jag hem till Malins bror efter att hämtat upp en pizza på vägen, drog i oss pizzan och en och annan flaska cider och öl. Sjöng singstar och hade allmänt trevligt!
Efter ett tag kom Daniel hem och även han provade på och sjöng:)
Vi ringde några samtal, var på tingvalla, fick se lite blod av ingen mindre än bror Blom, hälsade på hos Gahlin och sen tillsist bar det av till folkan.
Hade en gryyyymt rolig kväll med mycket dans och mycket skratt och perfekt med dricka, har aldrig lyckats så bra förut tror jag?;P
Lördag vaknade jag upp lagomt bra så till och med den här dagen efter dagen var bättre än de flesta;P
Åkte till Ramsele för att hälsa på dom bästa!
Åt middag och kikade även på melodifestivalen, har kollat på den ända sen jag var liten och ska inte nedgöra den överhuvudtaget,för det är andra bra på. Tycker den är lika som alltid!
Åkte hem, sen kom Micke och hämtade mig och Andreas. Hade riktigt roligt och med inte mindre än 35 påsar polly, ett antal gele bröst (godis förövrigt), massa thaimix, cigg och trevligt sällskap så var kvällen fulländad.
Kom hem vid 3, pratade med Joel i telefon, vi bestämde att ända utvägen just nu är att fly landet haha! Efter prat i en timme och skratt så la vi på runt 4 sen blev det kudden:)

En otroligt rolig, minnesvärd och trevlig alla <3 dag blev resultatet av lördag och även fredag;D








Dagen idag
har varit lat men bra, kikat film sen mitt på dan tog jag och Andreas hundarna på en promenix. Nu ska jag kika Beck sen läsa lite sen sussa!


Dagens ord, mitt egen påhittade: Fnurr! Som Therese tyckte va otroligt sött haha!
Jag tror jämt att alla ska fatta va jag menar, men jag är ganska komplicerad så det dom minst bör försöka förstå sig på är mitt språk!;P

Medans de här minuterna gått, har jag inte lyckats klurat ut något bättre.
Men lyckas ska jag.
Som jag sa till Andreas idag, en dag ska jag lyckas med det. Precis som du kommer göra med henne.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0