We belong together

Dagen idag har varit bra!
Fotat massor, ställt ut min målning haha av picasso den blev annorlunda och vet inte vad jag tycker om den, smyckat hela skolan haha, även fått 200 förköps biljetter till 100-dagars i stan som killarna från huset haffade mej och Max och fråga om vi ville sälja åt dem. Tänkte att det kunde jag väl va snäll och göra, sen säger de att vi får en viss summa för varje vi säljer toppen tänker jag, och såklart gratis dricka i baren SUVERÄNT tänkte jag och haffade biljetterna.
Så nu är det ni som ska haffa mig så ni är säker på att ni kommer in på huset den 25 Februari;D



Sitter och kollar på om jag ska åka och jobba i Australien i höst, skulle sitta fin fint det. Eller va volontär i Sydafrika och jobba och hjälpa gatubarn/HIV-smittade barn.
Drömmar som inte alls är så svåra att uppnå!




Funderar på att börja sjunga igen, för jag saknar verkligen det. Finns ingen bättre terapi;)
Jag skiter om det så skulle va den mest tondöva personen som lär ut så vill jag faktiskt!
Men nu ta mer ansvar va hårdare visa framfötterna lite, funderar på att göra om den här låten lite? Kanske snabba upp den, höja den såklart och göra den lite mer till min egen? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0