Inget fnurr längre

Näe eller mja man ska aldrig säga aldrig för när man säger att det inte är något fnurr med dig, så vet man inte vad man pratar om. Och jag vet nog inte vad jag gett mig in på egentligen. Men på något konstigt sätt så är det som att mitt liv kan få bestå av fnurr bara det kan få va som det är nu.

Nu har jag förvirrat er ett tag också!

Idag har jag och mamma beställt tågbiljetter till Linköping som vi ska till den 26:) 
Inte roligaste saken vi ska dit för men bli ju där en vecka så det blir förhoppningsvis inte bara ledsamt!
Sen kul att träffa Sara, Titti och även Tina:D

Ska lägga mig och läsa en bok, för nu har jag faktiskt bara det den här veckan plus en uppsats på den och nästa vecka är det 2 grejer i Religion annars så är det inte mycket mer och allt kan kanske äntligen återgå till det normala igen.
För det känns som om bara det här med skolan släpper lite så kommer även allt annat bli lite smått bättre!

Dagens ord får bli piköga, som om nån förstod det bättre än fnurr? Haha fråga Max;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska bli så himla kul att ni kommer hit :). Som sagt inte roligaste anledningen, men ändå. Ser fram emot att träffa er båda jättemycket! :)

2009-02-17 @ 00:48:20
URL: http://sarii.blogg.se/
Postat av: Malin

de suuuuuuuuuuger att du åker bort på min födelsedag juuuuuuuuu :(

2009-02-17 @ 15:40:21
URL: http://mnorrman.blogg.se/mittliv
Postat av: Thina

Det ska bli roligt att se er! Kanske speciellt i det som är för att få lite gamla bra minnen och så. Hälsa hem! Ses om en vecka. Kram /Thina

2009-02-19 @ 08:35:27
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0