Godnatt.

Har inte kunnat hålla mig från datorn på länge nu!
Förut gick det hur bra som helst, men nu känns det som om jag sitter här jämt.
Kan kanske bero på att det finns så roligt folk nu för tiden som är inne;)

Mår lite bättre nu iallafall, febern har gått ner lite.
Andreas kom nyss hem efter att ha cyklat över en mil fram och tillbaka till Robin.
Så han är antagligen bättre, den smittbomben, både jag och mamma är sjuk nu hoppas bara det går över till torsdag!

Fylleskadan från Ramsele ringde nyss också. Blev ett ganska snabbt samtal för tydligen så var det bråk så nu när jag ringer upp skulle det inte förvåna mig om han är blodig, puckot.
Aja ska ta och göra det sen blir det kudden!
Godnatt Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0