Fet tisda

Att gå ut  lördags kanske inte var det bästa draget jag gjort, men hade roligt iallafall.
Var först ute och åkte med Micke, Mackan och Andreas sen gick vi in på planet voice snodde tacos sen åkte vi igen haha:P
Sen gick jag in på hörnet och träffade Stefan, Viktor och Johan. Hade rktigt trevligt, längesen man träffade dom sist=)
Blev bjuden på någon öl sen ville Emma efter hörnet att jag skulle följa med hem till henne för hon skulle ha efterfest så jag Stefan och Andreas gick dit, dit även resten av hörnet var haha! Var där ett tag sen ville Johan och dom att jag skulle följa med till stugan och efterfesta med dom men efter mycket om och men hamnade jag efter ett bestämt nej i Mickes bil haha!
Skjutsade därefter en viss odräglig kille, behövs inte nämnas några namn.
Som resulterade i att Micke få stå och tvätta bilen i 45 minuter innan vi tillsist kunde åka hem.
Tur att killen ifråga kunde öppna rutan iallafall men tror han skämdes rätt rejält efteråt, förutom kommentaren "inte ett enda jävla ord om det här" innan vi tillsist skakade oss av honom. Men så mycket kan jag ju säga att det kan ju han se sig i skyn om otrevliga typ!
Aja kvällen slutade iallafall bra tillsist och jag fick åka hem och lägga mig, ligga och ha frossa i 3 timmar innan jag tillsist somnade och vakna med världens feber men men får skylla mig själv!

Bättre nu iallafall och idag har jag varit på sjukan och tagit massa prover om det här med min mage, den här läkaren var mycket bättre och konstaterade att jag troligtvis har stressmage, inte så roligt men bättre än att va intollerant mot mjölk som de trott hela tiden hittils, men han skickade mig ändå på lab för att ta massa prover!

Skippade sista lektionen för att fika med Malin och det blev semlaaa såklart sen blev de en till hemma;P
Va kvar i Ström efter jag vart på sjukan och handlade upp hela lön på kläder haha;)
Pratar med joel i telefon han siter och ritar massa "fiiina" teckningar åt mig, som snart hamnar på bdb;)
men nu måste jag snaart lägga på så jag kan packa, sååå duktig på det här med att sova! hmpf
Sova kan man göra när man är död, detsamma om att va sjuk!

Kom ihåg att köpa förköp av mig senast imorgon nu;)
Östersundarna kalla oss trög för att dom sålt sååå många fler, men jag svara att motsatsen inte är bevisad ännu så jag har till imorrn på mig men lär nog knappast lyckas!

You don´t know what you got until you missing it alot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0