Att få tummen ur arslet

Sitter och funderar på hur jag ska fota imorgon haha. Först ut av klasserna är Bp3 och jag har nog hört deras ideer om hur de ska se ut(!) Kommer mer info sen så jag inte försäger mig om någonting men jag kan bara säga som så att våran year book kommer bli intressant minst sagt och rooolig.
Ska ha 2 redovisningar imorgon men tror att jag ska skippa den på historian pga. att jag måste både försöka fixa ett stativ och en blixt sen prov fota med Micke innan!
Annars idag har jag försökt med att sluta röka, går sakta framåt iallafall, jag och Malin hade dessutom vår första jobbar lektion på väldigt väldigt länge! Kändes rätt bra ändå tror jag:)
Sen har jag även börjat designat smycken på bilden som jag ska göra i glas! 
Var även på studentkommite möte på morgonen där det blev lite tjafs, jag kanske är lite för ärlig men är inte ärlighet bra då? Det anser jag vara bättre än att höra det tisslas och tasslas bakom ryggen. Sen tog jag tag i det för det är ju ingen som får tummen ur arslet och varken säger eller gör någonting åt det. Men jag tror iallafall att det blev bättre av det! Kändes som så iallafall!
Näe nu ska jag kila och kika top model:)

Du är förresten ganska borta nu, även som vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0