Why cant I

Jag kan lungt säga att det här vart den värsta timmen på länge allting bara väller upp om allt.
Jag är inte den som erkänner mycket men nu kan jag säga att såhär dåligt har det aldrig gått.

Skolan är nästan värst, sen allt som hör till det. Har alldeles för mycket där, håller på att bränna ut mig.
Folk som man trodde man kunde lita på som inte längre är de man trodde.
När jag träffa er båda var ni helt annorlunda? Hur kunde det gå såhär?
Var det jag som lärde känna er eller va det ni som lärde känna mig?
Orkar inte älta längre, har aldrig gjort det förut, tror det inte bara är ni som förändrats utan även jag eller så var det ni som förändrade mig.

Hoppa av skolan är vad jag önskar mig mest nu!
Eller nån som kunde hjälpa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0