Skamligt!

Vad ska man säga?
Jag kan säga som så att du kan granska dom som är nära dig, för dom är värre än du tror!
Vi är lika mycket skrot och korn båda två isådanafall, både jag och Therese men sitter du och läser hennes blogg för det?

Tänker inte lägga ner min blogg pga. att en 60-årig tant sitter och läser den, har hon inget bättre för sig så kan jag roa henne med den!

Mitt liv är inte värre än nån 18 årings och har du inte varit med om det själv så har du ju en blogg att läsa om en som har haft ett bättre liv än du!

Det enda jag kan säga är att jag tycker det är skamligt både av dig och din dotter att först och främst leta reda på den och sen sitta och läsa den? Det kan bara tyda på nyfikenhet av det värsta slaget eller snoka kanske man ska säga och främst att inte ha något bättre för sig. Precis som en gammal tant som söker problem och ett sätt att fördriva tiden på.

Men det som är mest skamligt är att du dragit in både mig och ditt barnbarn, för vad har det överhuvudtaget med erat bråk att göra?
Jag tyckte du sa att inga barn skulle bli indragna i det här men sen nu är det du som drar in oss.
Av vilken orsak? Det har som sagt inget med bråket att göra så är det då bara för att vi ska börja bråka vi med?
Ja då har du ju lyckat iallafall och jag hoppas du är nöjd!
Att du inte skämms?

Sitta och dra upp om mig i ett mejl? Sen får jag reda på att du läser min blogg och har dömt ut mig för den också?
Jag kan bara säga att jag är ledsen för om det inte undgått dig så sårar det!
Hoppas du får dig en tankeställare.

Jag tycker ni ska ta och tänka på vad ni säger, vad ni gör och vad ni ställer till med för inget kommer någonsin bli som förut tack vare er!
En sak  vet jag säkert det här är det sista farmor hade velat och jag lovar det här vet hon om och det kommer straffa sig.
Gräver man en grop åt andra ramlar man oftast själv där i!

Nu har du ett brorsbarn mindre iallafall
Vill inte ha något mer med dig att göra!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0