Latheten själv

Jag är världens mest lataste person, jag lovar.
Får inget gjort överhuvudtaget även fast jag lovar mig själv.
Men det är ju så trååkigt! Varför hålla på med engelska eller religion när man se nått roligt på tv eller prata med massa trevligt folk? Vilken levade funtad människa skulle välja plugga framför det?
Kanske många men inte jag! Inte just nu.
Finns det ingen som har ett enda litet tips om hur fan jag ska få mig till att plugga för det här börjar verkligen bli ett problem nu som jag inte riktigt vet hur jag ska göra med.

Malin och jag har sprungit runt hela dan känns det som och det gjorde det igår med, först skolan sen hörnet, fotoaffärn, tillbaka på skolan, på fotoaffärn, hörnet, bomiljö och sen skolan igen!

Nu ska jag ta en rök sen plugga till 2, sen sova så är det bara!

Alltså utan att man egentligen bry sig så tänker man ändå OM. Vad hade hänt? Hur hade det vart?
Men jag tror på ödet så det är menat att bli det som blir. Så det var helt enkelt inte meningen.
//Vel Maria

Kommentarer
Postat av: Fröken Eriksson

Vi köper en flaska vin och pluggar ikapp:-D

2009-04-03 @ 00:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0