Kul att se att du en gång blir lika ful på utsidan som du är på insidan.

Inatt ,eller nu ska jag inte ljuga det var inte inatt det var mitt på dan över min powernap, så drömde jag något verkligen konstigt. Det var precis som i filmen som jag och Malin såg på bio för nån vecka sen "Benjamin Button".
Jag stod utanför något hus och pratade med en jätte trevlig tant och tillslut så svänger en bil upp och ställer sig en bit bort och ur kliver en gubbe, gammal och skröpplig säkert 90 år. Tanten säger med darrig röst  " Här kommer min man ........." sen ett namn som inte är värt att nämna.
Och jag börjar stor tjuta precis som jag antagligen hade gjort i verkligheten också haha
Sen säger jag till tanten att jag kan inte kolla på honom för han betydde mycket för mig när han var yngre, sen gick jag min väg och såg mig inte ens om.
Ungefär som jag gjort med denna person redan, kanske vill drömmen berätta att jag gjorde rätt? Vet vem;P
Iallafall så var det skönt att se han så skröpplig och ful för då vet jag ju att hunken som finns nu inte håller i sig utan då blir han lika ful på utsidan som han är på insidan!


Idag var jag först upp med mamma vid 10 kikade på påsk paraden och på alla söta barn=)
Väntade även in min frukost av T men som aldrig kom;P haha
Sen gick jag på banken och redde ut ett och annat. Men visst är det väl alltid så att det ska krångla med dessa banker?? 
Förut så bytte jag från den ena banken till den andra för att dom drog massa pengar som inte skulle dras och nu har den nya banken börja gjort samma sak. Med hjälp av Ulla så fixade hon felet och jag fick tillbaka några hundralappar.

Åkte hem och kikade rädda Willy det måste väl vara en av de bästa filmer som gjorts? Även den första film jag grät till tyckte den var så sorglig när jag var liten, och det är den ju fortfarande!
Somnade i nån timme sen åkte vi upp till Ström igen, for på dollar och fick 2 stora godis burkar av mamma, eftersom man inte riktigt vet hur mycket det är i en sån så tog jag av ren nyfikenhet och vägde dem när jag kom hem och sammanlagt blev det över 1,5 kilo. Så nu har jag det jag gör i helgen=)
Ibland har man såhär bra och dåliga dagar med dollar haha idag var en bra och jag hittade massor. Men överlag så må det väl va den bästa affären jag vart in på? Hade dom haft mat så hade det ju vart den enda affären som behövts haha!

Fixade lite med loggor och liknade innan vi tillsist drog oss hemåt.
Sen har jag kikat på 2 filmer ena "Eva & Adam" som jag visserligen sett förut men ibland kan faktiskt svenska filmer vara bra men bara på komedi fronten. Sen såg jag "4 nätter i Juni" den var rätt bra men lite seg.

Sen var jag med max ett tag och nu hamna jag här och tänkte jag skulle undehålla er ett tag och som vanligt blir det långt men det är inte mängden som räknas det är innehållet och nu senaste dagarna har jag haft mycket att skriva!

Tandvärken är iallafall nästan borta och jag kan prata och äta normalt.
Imorgon bär det iväg på Kiln med Malin för att förtära massa alkohol och burna skoter! Kommer bli braaa
På Lördag blir det Laxsjö på dans med nästa Malin hehe:D
Nu ska jag göra dipp och tjocka i mig lite chips och se på live tv som T lurat i mig, så nu kan jag inte slita mig ifrån det!
Pusshej!


Ljuger du för mig?;)
Hoooooppas;D;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0