Upplyftande dagar "verkligen"

Imorse kände jag verkligen att jag inte knarkat på ett tag, alltså alvedon, för det värkte som satan.
Har aldrig fått ont någonsin förut när de fixat med tänderna men dom här 2 dagarna har det varit olidligt och dom har verkligen täckt upp för alla gånger jag inte haft ont. Antagligen beror det på att dom gör det sista nu.

Vaknade inte förren halv 2 sen vet jag egentligen inte vad jag gjort.
Gick en promenad med mamma, var med Max ett tag, sen följde jag pappa upp och letade reda på Andreas som rymt igen haha jävla unge.
Jag hitta han tillslut och klampade in på festen, skorna, jackan allt där men ingen Andreas.
Bara en full Johan, en deckad Robin som låg på bordet och en katt som skulle anfalla mig!
Ser att det lyser på toa och efter att ha frågat dom om de är nån som skitit fast eller ligger och spyr därinne så säger alla i kör att det är Jonas som är där men det roliga var att Jonas mötte vi på vägen upp till lägenheten så antingen har han klättrat in balkongvägen på tredje våningen eller så har han en dubbelgångare.
Tillslut ger Micke, som bor där, mig en kniv för att öppna och där sitter min kära bror på toa och lyssnar på musik.
Fick huromhelst inte med han hem, lönlöst!

Kom hem för nån timme sen och då blev det till att leta katt som är helt groggy på medicin.

Har även ringt runt och sålt annonser till yearbooken för ca 4000 kronor idag=) Stolt är jag och det roliga var att det var till företag som egentligen mina kära kompanjoner redan skulle ringt till, så fyy på er.
Kan inte sägas för många gånger att ska man ha något gjort får man göra det själv!

Det där med att jag gått ner till menthol sprack idag, egentligen så hade jag väl inte gjort det heller utan jag fick snarare det paketet och kändes tvungen att röka upp det.
Eriksson ringde förresten ikväll det var väl det enda upplyftande som hänt idag förutom att jag även pratade med Elinor om att vi vill sommarjobba tillsammans i sommar.
Apropå jobb så ska kanske Malin till Norge i höst! Ska tvinga henne att ta med mig! För jag har nog nästan bestämt nu att jag inte ska vara kvar!
Iallafall så ville Malin planera lite om Kiln och jag tyckte det lät finemang alltihopa;)
Så på fredag bär det av dit och nu läste jag att det varken finns toa eller rinnande vatten men precis som Malin sa efter visst mycket alkohol så struntar jag nog i vad det är om jag så ska sitta ute i snön;P
Sen är man väl norrlänning?;)
På lördag blir det nog bara att börja om och åka till Laxsjö på dans. Det där med att börja om på direkten ska jag nog bestämma här och nu redan för annars finns det risk att jag aldrig börjar för lär nog inte må så bra känner jag haha

Nu ska jag nog prata klart med T, äta något gott, skriva loggbok och sen sova för att orka följa med mamma upp till Ström imorgon bitti, kanske kika lite på alla söta barn som går påskparaden och efter det gå på banken och skälla lite!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0