Helg och måndag igen.

Dagen idag har verkligen varit slapp!
Helgen har vart riktigt bra;
Lördags morgon åkte jag och mamma in till Östersund för att fixa massa inför balen.
Var först och introducerade mamma för subway med en mumsig baguette=)
Sen vart det affärer i massor.
Jag kom hem ett antal tusen fattigare, men med en balklänning, halsband, armband, håruppsättningssmycken, örhängen, balväska och beställd fixa av hår och make;P
Sen fick jag även välja guldring av mamma och matchande örhängen av mormor! 
Valde såklart en med diamanter och en ädelsten haha tyypiskt;P Men man tar faktiskt bara studenten en gång:P
Det enda som fattas nu är balskor, nån som vet nån bra sida man kan kolla på? Eriksson kanske?;P

Kom hem vid 5 och då åkte jag hem och käka sen ringde Pelli och Eriksson och övertalade mig att åka upp och dricka lte med dom.
Kom chock på chock där haha, mjaa du vad ska man säga? Tror jag tiger överhuvudtaget om det där.
Sen efter ett tag och några vinglas så bar det av på grand, där the women spelade=D
Riktigt kul, sen blev det efterfest med Jocke, Johan och Thomas.
Tror det blev rätt mycket där haha för hade tydligen utlovat dejter, städning och det vette tusan allt haha, men det är väl så det ska va:P Sen har jag en hemlig liten fling nånstans synd bara att jag ha glömt vem det va hahaha!
Söndan; kom hem och sov resten av dan och mådde inte speciellt bra men tvingade mig ändå upp och följde med mamma till Ström för att handla lite.

Har världens konstigaste känsla precis som om det är en dröm alltihopa. Haha vet det låter sjukt men som om jag inte skulle vara närvarande. Kan bero på att jag ha beslutsångest om hur jag egentligen ska göra och det tar upp all min tid!
 
Näe nu ska jag antingen göra nått vettigare eller sova, kan behövas. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

Bara jag vet hur skorna ska se ut så ska jag nog kunna hitta några. Har ju mina gömställen;) haha

2009-04-28 @ 15:17:27
Postat av: Diana

hejsan , läs min blogg är du snäll och skriv gärna en kommentar om vad du tycker(dina egna åsikter) hehe ha det bra kram diana

2009-05-12 @ 14:26:02
URL: http://nementjena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0