Slutkörd

Jag är tamme fan helt slutkörd, har sprungit som en jävla galning idag! Har varit på alla linjer i nästan varje 1,2 & 3-a.
Värsta jag vart med om hade knappt en rast men det var kul att se vad alla gjorde och fota.
Jag satt även och tog upp beställningar till boken de sista 45 minutrarna!
Sen vart det en ilande fart till sportringen innan bussen gick, eftersom jag inte kommit på att jag borde ha förköp om jag ska på dansgalan imorgon!
När jag står där, så frågar Jörgen vill du ha barn eller vuxen?
Och jag förstår inte riktigt vad han menar men antar att det är från 18 men tänker ändå lite lurigt att tar jag ett barn så kan jag ju ändå visa leg och gå in på krogen. Men innan jag knappt hunnit fundera klart så gick min geniala ide i stöpet.
Haha dig Maria har jag sett på krogen säger lilla Peter och förstör allt haha;P
Men men 50 kr hit och dit är inte noga sen var jag ju även ärlig;D
Somna som en stock när jag kom hem, efter att läst mail från min störda släkt med det kan vi ta en annan dag!
Vakna vid 8 sen blev det middag och tv!

Imorgon är det alltså dansgala och förfesta ska jag göra med Elinor och Robin sen massa fler;)
Kommer bli supeeer kul, synd bara att norris ska jobba ville ju hon skulle dansa:( Men får väl hänga med henne i baren istället=)

Jag fick sån himla lust med en promenad nu så jag tror jag ska ta en tillsammans med min telefon och Nathalie=)

På Erikssons fråga om vad jag ska göra i påsk så.. inte ett skit haha
Men är öppen för förslag;)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0