Kattfödslar!

Hjälp säger jag bara jag tror min katt föder och jag vet varken hur man gör och har inte ens märkt att hon vart gravid eller hur man nu säger:S
Det kom som en chock, alltså det var mamma som upptäckte det eller ja hon har ju varit konstig hela dagen och legat brevid mig och under filten och andats jätte fort och flåsat.
Nån som vet vad man bör göra?

Såg eller blev påmind att jag skrivit fel namn på t.o.m. min favoritlärare men så är det alla känner apan, apan känner ingen;P

Igår hade jag en riktigt kul kväll med massa dans.
Hanna åkte från Bredkälen och hämtade mig. Var först ute och raggade på byn med henne ett tag sen skjutsa hon mig till Andreas, sen Robin. Där var det rätt mycket folk, efter nån timme ringde jag Micke och han skjutsade oss på dansen. Där var det fullt i folk och roligt!
Dansade mest hela tiden med vissa pauser av drickande och slagsmål och sen utskällning på en som verkligen hade förtjänat det!
Syskonen Blom slår allas rekord först fick denna tönt en hurring av mig rakt över ansikte sen av både Andreas och Andree, poliserna tyckte iallafall det var rätt gjort och satte mer än gärna dit honom;P
Haha men så illa var det faktiskt inte som det kanske lät där haha utan det var mer skojj;P

Allt från kompisar till gamla lärare till folk jag inte alls kände blev det dans med.
Slutade 3 så då blev det att stå ute och mingla med massa folk utanför!
Thomas har gjort det till en tradition att bju på hamburgare och cola varje gala haha;P
Men det var snäll ända tills jag fick smaka på snöhögen.
Han och hans kompis höll mej sällskap ett bra tag tills mamma skulle komma sen snacka jag i mobil till halv 6 och sen blev det kudden!;P

Näe nu ska jag kolla till Monnies sen gå ut med Cherie och ta en ryyyk;P
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0