Det går hit det går dit det går runt..

Ja du det går upp och ner här haha idag har det bara gått uppåt!
Om man bortser från morgonen som jag inte trodde jag skulle överleva för att jag höll på att skämmas ögonen ur mig:P Men det avklarades snabbt och smärtfritt:P
Jag och Max har bara glidit runt hela dan suttit och solat i fin vädret, vart ute och gått och tagit nån cigg på det, kan inte bli bättre;D
Kom hem och skulle vart med Eric ett tag men blev inte så, så ska upp dit nu istället och hälsa på han och resten av pojkarna:D
Gick iallafall ut och gick istället med hundarna sen hade mamma vart snäll och gjort tacos till mig!
Imorgon blir det Östersund med mammsen och köp av balklänning, skor, smycken och ring!
Får se om Max och Maggan följer med också.


Nu ska jag åka upp och hälsa på grabbarna grus och prata lite vett med dom;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0