Venedig!

Pluggar, pluggar och pluggar känns som det enda jag gör nu!
Hinner inte träffa mina pinglor som jag knappt träffat sen jag kom hem:(
Hinner bara reta gall febern på dom Haha 

Om en vecka är jag nog påväg till Växjö, tänkte beställa tåg biljetten nu! Sen så blir jag borta i mer än 2 veckor igen, Växjö en vecka sen så blir det Venedig, har nog inte förstått att vi ska dit än om typ 2 veckor. Känns så härligt, men det ska bli roligt att se hur det blir att vara utomlands med allt vad det innebär med mamma. Mamma som aldrig har varit utomlands, om man nu inte räknar med Norge och Finland då...
Ska bo på ett ställe som heter Lido di Jesolo och här är några bilder från platsen där vårt hotell ligger:D:D:D
HÄRLIGTHÄRLIGT
Nu längtar jag!



Kommentarer
Postat av: Maalin!

TVÅ VECKOR??:O Korkade kvinna! ´Du missar ju halloween också. Jag som ska vara jätte full då:(

2008-10-16 @ 12:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0