Djävulen själv, han eller jag?

När jag ändå leker pessimist så kan jag ju ta och tala om vad det värsta jag vet är, när man vet att man har gjort eller inte gjort en sak eller om man vet att man har rätt men någon/några säger emot!
Jag kan bli galen, man känner inte igen mig! Kanske därför jag var så bra på att debattera på lektionerna, jag har alltid en åsikt och ska ha rätt!
Det blev ett stort rabalder om det ikväll iallafall eller det var så det började men det slutade med att jag bara gjorde någon ledsen och besviken på mig... pga att jag alltid ska säga vad jag tycker och jag tycker att du är för bra för han min älskling det var väl det som hade kunnat räckt med att jag hade sagt men alla känner väl till hur jag gör, gnatar på även fast det är nog. Kommer ihåg att jag sa det det där till dig nu förresten "bara han tycker om dig så spelar det ingen roll" och det är sant, du vet bäst vad du vill och hur du känner, ingen annan! Det har du alltid gjort. 
Jag ska inte skylla över mitt beetende ikväll på någon annan men jag kan säga och därav dömma av mitt tidigare inlägg att jag inte var alltför optimistisk innan heller...

♥Älskar dig min skrutt och det finns ingen, även om du skulle bli tillsammans med djävulen själv, som skulle kunna ändra på det!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0