Mobil terror

Satt just och kollade vad jag gjorde för precis ett år sen och det var faktiskt första snön som kom den här dan förra året!
Härligt om det kunde vara så nu!
Igår åkte jag som jag skrev till Ramsele för att sova och det var just vad jag gjorde större delen av kvällen. Åt, prata, somnade och klev upp runt 21 igen och kikade på film, redan då var mobilen överblockerad av alla sms och samtal så jag stängde av ljudet och orkade faktiskt inte svara för då hade jag bara fått ångest...
Sen somnade jag igen och vaknade halv 10 imorse!
Sen har jag tagit det lugnt, promenixat med Cherie och gjort läxa. Pappa kom och hämtade mig för nån timme sen så nu är jag hemma igen.
Undrar vad de gjorde igår? Har inte fått nått svar för min mobil dog, inte så konstigt efter omständigheterna, och har inte orkat laddat den!

Kommer kanske in lite roliga bilder sen från fredagen, håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0