Ibland har man flyt!

Idag har det vart en bättre dag än igår, som tur är!
Har varit på skolan hela långa dagen.
Sista timmen hade jag bild börjar blir riktigt kul där och särskilt när man får respons för det man gör! Igår så ramade vi in en av mina akvarell målningar och då berättade Fia att vi ska ha en utställning på kommun huset och den hon än så länge hade bestämt skulle vara med var min!
Idag när jag var där hann jag inte göra så mycket för var tvungen att springa på banken och betala in resan för mig och mamma eftersom mamma är i Ramsele, sen prata jag lite allvar med dom för det där med räntan! Men flyt som man har så tog hon bort den när jag fråga om jag skulle betala den! Snällt!

Kom hem för någon timme sen och har nyss varit och sprungit med Goldie.
Ska inte sitta något mer vid datorn ikväll, fastnar alldeles för lätt vid den och idag har jag inte tid med för jag ska träna klart på psykologi provet, som jag duktigt nog pluggade på igår. Sen kom jag på att jag har engelska också så ska jag fort äta sen sätta mig med det, börjar kännas riktigt bra att känna på hur det är att vara Maria Blom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0