Den värsta av alla känslor...

Idag är jag hemma.
Vaknade för en timme sedan och på den här timmen har jag hunnit med att fundera på vad jag ska göra idag.
Läxa, läxa, läxa, städa!
Idag kommer även mamma hem, hon har som jag nämnde förut bott hos min mormor och morfar ett tag nu eftersom mormor opererat sig! Men ska komma hem idag så att hon kan klippa sig och ta pass innan vi åker till Venedig!
Längtar som en tok och det bra är att det bara är jag och mamma som kommer åka!

Så tråkigt att vara hemma själv och idag har jag inte Goldie hemma heller, man tänker alldeles för mycket på allt och allt som kunde varit,

Jag saknar 08-08-15
Jag saknar dina uttryck när du såg på mig
Jag saknar hur du sjöng i bilen till alla låtar även fast du inte kunde sjunga
Jag saknar hur du alltid skulle visa dig stark bara för att få ner mig på backen
Jag saknar hur du tog i mina händer för att gång på gång mäta dom i dina
Jag saknar t.o.m. din dialekt som jag jämt bråkade på dig om, "gere-va äre"
Jag saknar den där natten då du tvingade dina kompisar att hämta mig då jag inte skulle ta din hand och du sa att skulle inte jag ta din hand så skulle du inte ha bältet på dig heller när vi körde i 200
Jag saknar att du alltid berättade för mig hur bra jag var och att inte du var värd mig...nu är de jag som inte är värd dig!
Jag saknar allt som hade med dig att göra, förlåt för allt men det var aldrig meningen! Snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0