Barnsligt gott

Hej, vaknade för ungefär en timme sedan, fast jag hade varit vaken i nån timme innan det också när pappa och Andreas åkte i morse!
Sitter och äter "frukost" som består av våfflor med grädde, sylt och mosad banan, kanske låter lite barnsligt det där med mosad banan men jag gillar det även fast det kanske smakar lika som om man skulle äta den vanligt. Tror att det där kommer ifrån sen jag var liten och en moster åt mig skulle försöka att lura i mig banan, så för att jag skulle äta den sa hon att mosad banan inte var samma och då åt jag det haha. Precis som med äpple, för hör och häpna jag har aldrig ätit ett äpple i hela mitt liv och det tror jag också har att göra med att när jag skulle smaka äpple för första gången så sa de att det smakade grönsak och det var det värsta jag visste då, men det komiska är att nu äter jag grönsaker fast inte äpplen!

Har Goldie hemma idag så vi har nyss vart ute en liten stund och kallt var det, fast det kunde ju även bero på att jag var ut i bara en t-shirt haha grannarna måste undra vad jag håller på med.
Men det kanske är det som är så härligt att just bo där jag bor ca 1 mil utanför Strömsund lite ute i skogen, att kunna göra vad man vill och inte bli sedd (oftast iallafall) haha
Nära till vatten och natur och nu har vi ju även sjöutsikt som pappa sa när han kom in och vi upptäckte att grannens båthus brunnit ner i våras, av nån konstig anledning:S Sen är det så mycket härligare att ha djur när man bor såhär. Härligare för både oss och dom. Så därför ska jag ta och slänga i mig resten av min mosade banan och bege mig ut på en promenix med min otåliga lilla hund


♦Hey shut up, dont lie to me! You think I´m blind but I´ve got eyes to see ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0