Borta bra men hemma bäst?

Har nyss vart ute och ätit med Linnea och Lina på Sandy´s.
Käkade wraps, riktigt gott var det men orkade inte ens hälften så jag tog med den för att äta den på tåget sen!
För nu är det bestämt åker hem om ca. 2 timmar!
Så skönt att jag fick tag på en sista minuten billigt för jag har verkligen gjort av med alla mina pengar här nere, men det var tur att jag gjorde upp en max gräns och satte undan resten av pengarna!
Sen efter att vi vart där så var jag och Linnea på stan och kikade, inhandlade en jätte söt klänning på Gina Tricot sen cigg så jag har något att göra påvägen hem! Ska sluta med de där giftpinnarna, men det är lättare att säga än att fullfölja!

Så 14.13 är jag påväg ifrån Nyköping och mot norrland.
Finns både fördelar och nackdelar med det, kommer sakna Stockholm så oerhört mycket har verkligen haft det bra där!
Men även Therese, Falun och Linnea, Oxelösund.
Men sen så väntar folk på mig där hemma och dom saknar jag! Pratade nyss med mamma hon har tagit hand om min hund, Cherie medans jag har varit borta. Eller jag tror det är mest morfar som gjort det för mamma har varit hos dom nu i nån vecka och hjälpt dem eftersom mormor opererats för magsår. Så min hund får jag nog aldrig tillbaka haha!
Skola imorgon då och det gruvar jag mig för, skulle lämnat in ett arbete innan jag åkte till Stockholm som jag inte ens börjat på...suck!
Sitter på Linneas layout lektion nu iallafall och sen skulle Håkan sluta tidigare så han kunde hämta mina väskor och sen skjutsa mig till tågstationen.
Hemma 23.50 så det blir en lång resa men det är skönt, haha tycker faktiskt det hur konstigt det än låter men som Malin sa, när jag berätta att jag tog tåg istället för flyg ner för jag tycker det är härligt med tåg, så är jag ju inte helt som jag ska uppe i skallen heller haha!


Byebye Nyköping!:,(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0