Det går bra nu siddu´ med all inclusive på köpet!

Haha ja du ett gott skratt förlänger livet!
Jag och Malin Eriksson/fish sitter och diskuterar hurvida den ena luktar fisk eller inte, riktigt roande ska ni veta!
Men sen har vi kommit fram till lite allvarligare beslut också, att ikväll ska vi ta oss lite att dricka, känns som det behövs nu för båda! Ska våldgästa Ämelie lite grann också tror jag, hälsa på missen som hon fick hem idag och se lägenheten hon skaffat, som jag inte haft tid att se än!
Går det för sig det? Du vet att stor fika är inkluderat Ämelie, eller kanske all inclusive?
Har övertalat fröken Eriksson att sno lite shots av miss penitrerar, som jag för övrigt träffade idag! Mycket trevlig dam må jag säga haha!

När jag kom hem idag så hade biljetterna till Venedig kommit och jag blev glad, och när jag ändå var i farten så tog jag och beställde en resa till Växjö också, som jag inte fick till igår!
Fick veta även att jag vunnit en resa till Köpenhamn och Oslo! Som Eriksson blev inbjuden till eftersom den var för 2!
Går riktigt bra för mig nu och låt det aldrig försvinna!


"Ge mig en puss"
"Jaaaa"
Säg inte så! Du luras bara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0