Seg dag!

Jag ska aldrig mer säga att jag inte bryr mig och bara ignorera det, för det går inte jag saknar dig för mycket för det!
Idag är det en riktig skit dag då jag kommer på vad som egentligen hänt, vad jag försökt blunda för.
Kommer det alltid vara såhär nu? Vill bara att allting ska vara bra igen..  

Min bror ringde nyss och berättade att bussen hade åkt i diket!
Jag klädde på mig och var tänkt att hoppa på moppen men precis när jag kommer ut så ser jag bussen åka förbi.
Kul skämt! Sånt där får man inte skämta om usch

Har hållit på med engelska läxan ända tills nu, jag är seeeeg!
Men nu ska jag städa sen får jag se om jag åker och hälsar på Emelie med Elinor sen ikväll efter att hon slutat jobba om jag orkar!  De skulle tydligen dricka vin och det lät frestande!
Annars så blir det party imorgon också!!!




Kommentarer
Postat av: Din älskling!!

Hahahaha, andreas är kul! Kom till mig i stället jag är roligare. Emelie har inget vin, det har jag:D ha

2008-10-09 @ 17:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0